Jump to content

DFS-nybegynner, billig skytterjakke?


sebek

Recommended Posts

Jeg har nettopp tatt mitt første steg inn i dfs-land. -Har kjøpt meg Sauer og testet noen runder på 100-metern, stor stas! -Synd at jeg ikke fikk Sauern litt før og kunne blitt med på treninger med laget før sesongen slutta. Nå holder jeg på for meg selv, får bare håpe jeg ikke legger meg til grove uvaner som blir vanskelig å snu :) Gleder meg stort til neste sesong starter.

Så langt har jeg fått låne jakke og hanske fra skytterlaget. Nå har jeg tenkt å bestille meg jakke (og hanske) selv, og vil tro at en av de rimeligere variantene vil være tilstrekkelig for meg. Jeg har sett det fins alternativer til rundt tusenlappen.

I denne prisklassen ser jeg skytterlinken og landrø har modeller. -Ser skytterutstyr.no også lister en i samme prisleie som heter Fisanti Nordic.

http://skytterlinken.mamutweb.com/Shop/ ... 6/10034000" target="_blank" target="_blank" target="_blank

http://gammel.landro.no/produkter/skyte ... od_landr_/" target="_blank" target="_blank" target="_blank

 

Har noen erfaringer å dele rundt disse modellene, kanskje tilogmed prøvd flere av de? Er det andre kandidater i samme prisleie det kan være aktuelt å se på?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Velkommen til DFS :D

 

Tror det meste er greit i den prisklassen.

 

Bruker selv Target fra Dagfinrud (1 200 kr jakke og 1 000kr buksa på LS for 5 år siden) og er fornøyd med den. Har brukt den i 5 år nå og kun bytta buksa dette året grunnet vekt forandring... (Target er på vei / er ute, og Target 2 overtar så betalte 500kr for buksa på LS i år)

 

Opplever faktisk denne dressen som bedre en den målsydde dressen fra Kurt Thune jeg hadde te 16 000!

 

Så du skal ikke være betenkelig med å kjøpe "billig" dresser men jeg anbefaler deg og ta en tur dit du bestemmer deg for å handle, for å prøve den før du kjøpe,

 

NB: Det pleier også å ligge noen på Finn.no

Link to comment
Share on other sites

Viss du er så nokolunde "normalt" bygd er det mange alternativ på bruktfronten, både på finn og diverse salgssider på facebook. Ei brukt kvalitetsjakke frå t.d. Dagfinrud går langt utanpå billigjakkene til ca tusen kroner. Og om du går opp til ca 2500 får du både Target 2 frå Dagfinrud og Nemesis 2 frå Skytterlinken. Begge to mange klasser over Target, Fisanti og billigjakka til Landrø etter mitt syn. Ikkje minst pga langt betre gummi på albogane.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...