Jump to content

Contour-kamera - må man formatere hver gang?


ko-stens

Recommended Posts

Har kjøpt meg et Contour Roam 2 actionkamera. Har så vidt prøvd det innendørs for å se om jeg får til dette. Ikke det at det er så skremmende vanskelig med èn knapp å forholde seg til, men det funket.

 

MEN, så var jeg uti skogen i dag. Monterte det på hagla og ruslet i vei. Hunden fant fugl i tre to ganger (en breton som prøver å konvertere til spets), og jeg skrudde på kameraet. Et lite pip (går det an å fjerne det?), og jeg filmet de to situasjonene. Endte selvsagt, som i hundre og ti prosent av jakturene mine ender, med null i sekken.

 

Uansett, jeg fikk da filmet litt. Tenkte at nå kan det bli artig å se kløneriet mitt, med å glemme avsikring, pluss et par banneord... Så da jeg kom hjem, var det kjapt frem med pc'en, men NEIDA!, ingen film der! Men det var derimot et par snutter fra stua på minnekortet...

 

Betyr dette at jeg må formatere minnekortet hver gang jeg har brukt kameraet, før neste gang? Er sånn akkurat passe forbanna på driten nå... Ikke en gang dette fikk jeg til i dag... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, lampa lyste den. Alt funket, virket det som. Får prøve igjen, ellers får den funke som lerdue eller noe slik, for fugl blir det jo aldri lell, og noe har jeg lyst å skyte snart...

 

Får gå inn og se på programvaren. Hadde enda pc'en oppdaget at noe ble satt inni USB-porten... Gjorde det i går, men ikke i dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...