Jump to content

Omplasering av Drever


Jonnen

Recommended Posts

Har seg sånn at jeg begynte i reise jobb å jobber 12-9.funka fint å ha hund da når jeg hadde sambore men så skar d seg for et halvt år sia å da blei d vansklieger. har funka til nå at eksen har hatt ann når jeg er på jobb å jeg har hatt ann når jeg har vært heime.men så klart skal ho kødde d opp nå når jakta begynner. Så litt rådvil for ha jeg skal gjøre. Så om noen kunne vært interesert i å helst hatt han når jeg er på jobb å jeg tar han når jeg er heime fra jobb? Eller har noen andre gode forslag på problemet? om ingenting anna nytter så blir han nok gitt bort.men d er absolut siste utvei.å d er ikke bare pga at jeg trenger ein jakt hund.er mest fordi han er ein jævla god `kompis` å er med mg over og på alt.

Litt om han da. Er 5 år ikke noe papirer på han. Er mest brukt på hjort å rådyr.ikke skutt allverdens med dyr for han. 4hjort 3 rådyr 1hare. Men d har ikke noe med at han ikke gjør jobben.jakter i vanskelig å vilt fattig terrenger. Har vært greit søk på han å har hatt vett til å gi seg når han blir for langt etter.første hunden jeg har hatt så har ikke noe smankingnings grunlagg for å si å go ann er.

Han er så å si oppvokst med unger å veldig tolmodig med dei.går å legger seg når han har fått noe.Har alltid hatt han inne kunne i hundegård på dagene.ikke mye gnaul å bjeffing fra han. å inne er han ein drømme hund.helt rolig å avslappa.så vidt han gidder å hilse om d kommer nye folk inn å sånt.

 

så om d er noen som synes detta høres interesangt ut så send meg ein pm så finner vi utav ossen d gjøres. Så tar vi ein prøveperiode å ser ossen ting går.

Holder til i aust agder så burde ikke bo så langt unna om d skulle funke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...