Jump to content

choke valg baikal


posmund

Recommended Posts

midway selger choker til baikal. dette er dyre trulock rustfrie ekstra lange choker som skal gi penere skuddbilder.?.. eneste minuset er at utvalget bare er trange choker. på en annen side så er det veldig greit med trange choker hvis holdet blir litt drøyt. lurer på hvorfor midway ikke makter å dra åpnere choker inn til lands..på trulock sine hjemmesider er det virkelig mye å velge i til baikal.

Link to comment
Share on other sites

jeg kjøpte fra USA for ca 3 år siden. Det ble forholdsvis dyrt med frakt/toll, så jeg kjøpte flere , så jeg med de originale nå har dobbel av cyl, 1/4, 1/2. det ble $131 for de 4 jeg kjøpte, inkludert en plasteske for å oppbevare de i. pluss toll/avg ble det vel en knapp tusenlapp mener jeg. det var $40 for frakt enten jeg bestillte en eller 10. du kan sikkert få med deg noen flere som ønsker å kjøpe choker til baikal med på bestillingen.

 

jeg bestilte av et firma med epost: smpinvestimenti@gmail.com

jeg sendte de data på visakortet, de trakk riktig sum og sendte chokene. alt vel.

 

edit: ser ut som du finner de her nå:

http://www.performanceshootinghq.com/

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...