Jump to content

S&b pmii 5-25x56 kommer sikkert neste uke


Jonass

Recommended Posts

Badger, TPS, Seekins eller ERA-tac gjør jobben. Hadde selv et sett TPS som nå holder en Kahles 624i på en noe ombygd T3 i .300 Wm. Den ser ut til å bli brukt en del og det funker der. Utfordingen der var vel å få picatinny skinna til å sitte. En kan jo eventuelt droppe den og bruke Spuhr sin TRG montasje. Et ledd mindre mellom kikkert og børse.

Link to comment
Share on other sites

Med valg av kikkert du har tatt så regner jeg med du ser for deg å strekke holda litt? Det kan i tilfelle være kjekt med tilt i enten montasje eller skinne. Jeg vet ikke om den originale TRG-montasjen kan skaffes med tilt?

 

Her er iallefall et bilde av den nevnte t3'en med TPS-ringer. Hvilken modell ringene er får nesten Kim svare for, da jeg hadde mulighet til å prøve dem først, og kjøpe etterpå. Derfor aner jeg ikke hvilken modell det er, men de passer perfekt og fungerer utmerket.

 

ulzj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Idag kom beskjeden, ingen pmii å skaffe i norge visstnok.

Trøste kikkerten ble da den ikke fullt så spennende vortex viper pst. Jaja er da vel ok den, men litt nedtur kanskje når man var innstilt på pmii

 

http://www.jaktogfriluft.no/display.asp ... rodid=4192

 

Er det bare nett fyll av JF siden den ligger der for salgs?

Hvis de er tomme bør de oppdatere serveren / utsolgt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...