Jump to content

Korte ned på kolbe


Vidarr

Recommended Posts

Kjøpte for litt siden en Beretta 686 silver p1 hos jakt of friluft i Arendal. Har når vært på banen noen ganger og føler for å korte ned kolben med et par cm. fikk opplyst om at det ikke var mulig å kutte kolbe og samtidig bruke den orginale kolbe kappa som var på da jeg kjøpte den. noen her som kan bekrefte dette?

 

ser for meg ut som en ganske enkel jobb å kutte kolben litt og fortsatt bruke orginal kolbe kappe.

 

Er det noen på sørlandet som er flinke til tilpassing av hagler? er å korte ned noe som gjøres på dagen? eller må man levere ifra seg børsa og regne med lang ventetid?

Link to comment
Share on other sites

Holder til i kristiansand. Syns bare det var litt pussig at tilpassingg var inkl i prisen men å korte ned en kolbe var umulig liksom. Fikk vel egentlig intrykk av at de vill ha meg fortest ut av døra der så fort de hadde fått pengene sine:)

Link to comment
Share on other sites

Tok saken i egne hender og kuttet kolben selv, det gikk lekende lett, eneste jeg har å utsette er at når jeg pusset litt på kolbe kappa så fikk jeg ikke samme finishen som den hadde.

 

Er stokken kun behandlet med olje, eller er den behandlet med noe som har litt farge? tenkte å pusse litt på den men vil gjærne unngå skille eller at man ser overgangen fra der jeg har pusset og "gammel" stokk??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...