Jump to content

To av samme kaliber


Glenn77

Recommended Posts

Hei hei

 

Jeg lurer på om man kan få innviglet søknad på hagle kaliber 12, når man har en fra før?

Jeg har en enkeltskudd O/U, men har veldig lyst på en halvauto først og fremst, eller en pumphagle

Da tenker jeg på en lettere hagle med enkelt løp, først og fremst til å bruke på leirduebane, da min baikal er noe tung

Er det i det hele tatt noe vits å søke?

 

Tilslutt må jeg få ønske alle en kjempegod ferie :D

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke slik lenger at man ikke uten videre kan ha flere våpen i samme kaliber og/eller samme bruksområde.

 

Nå har vi en jaktgarderobe på seks våpen, innenfor den kan du (om du ønsker det) ha seks våpen i samme kaliber uten at noen blander seg inn i det. :D

Link to comment
Share on other sites

Hei hei

 

Jeg lurer på om man kan få innviglet søknad på hagle kaliber 12, når man har en fra før?

Jeg har en enkeltskudd O/U, men har veldig lyst på en halvauto først og fremst, eller en pumphagle

Da tenker jeg på en lettere hagle med enkelt løp, først og fremst til å bruke på leirduebane, da min baikal er noe tung

Er det i det hele tatt noe vits å søke?

 

Tilslutt må jeg få ønske alle en kjempegod ferie :D

 

Hvis du ikke har brukt opp jaktgarderoben helt så kan du ha 6 automat / pumpe eller dobbeltløper i samme kaliber. Helt lovligt.

Har du 2 rifler fra før, så kan du kjøpe 4 Hagler ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...