Jump to content

LEUPOLD VX-3 6,5-20X50mm eller Kahles K-624I 6-24x56


Ardbeg

Recommended Posts

Sitte med en Leupold VX-3 6,5-20x50, og får det eminente: "Oh, du bare kjøpe denne Kahles'n! myye bedre!". Det gjelder en 6-24x56.

Er det noen som har gode erfaringer?

Er det noe jeg vil savne ved å skifte, eller burde jeg skifte asap?

Vil kjøpet av Kahles revulosjonere min opplevelse innenfor langhold?

Koster mellomlegget mer enn det smaker?

 

Mvh

Anders

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Nå kjenner ikke jeg noe til Leupold kikkerten men jeg har Kahles kikkerten selv og er knall fornøyd med den! Duger til Jakt, LH og har gode skumringsegenskaper! Nå vet ikke jeg hvordan behovet ditt er for gode skumringegenskaper og hvor god Leupolden er der men tipper Kahles er bedre. Utenom det tror jeg du klarer akkurat det samme med Leupolden som med Kahlesen!

 

Verdens kjedeligste sitat som gårigjenn her inne "Bruk penga på skudd! det er mengder av de ut av løpet ditt som gjør att du treffer bedre" Ikke antall kroner man betaler for en kikkert(En god kikkert hjelper nok litt men Leupold vs Kahles tror jeg ikke gjør underverker.. Men har du råd til begge deler Må du bytte asap;)

 

 

Mvh

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Takk for godt svar.

Jeg gikk for Kahles'n og har vel ikke angret på det.

Som du sa, mye bedre i skumring. I tillegg en annen verden hva gjelder å lese siktet i LH-skyting, i forhold til VX3'n.

 

Nå skal resten av penga gå til skudd ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...