Jump to content

billigast 38 spec ammunisjon i Østfold?


offshoremann

Recommended Posts

Hei! Skal en tur til Fredrikstadområdet i morga og tenkte ej skulle handle med mej litt 38 special til revolveren,då det er begrensa med butikker som har det inne her på sunnmøre.. Spørsmålet er derfor.. Kar finn en billigaste 38 spec med wadcutter evt semi wadcutter?

XXL?? Gmax?? Winge?? evt andre? Kjører via Gudbrandsdalen,så evt butikker som har billig 38 ammo der er også av interesse :)

Link to comment
Share on other sites

XXL har billig og bra Fiocchi wad cutter (hvis de har på lager) du har XXL og GMAX i Dikeveien på Rolvsøy, du har også XXL på Tunejordet i Sarpsborg, ellers så har du Holstad våpen på Grålum...alt dette er i omkretsen ca 15-20 min fra Fredrikstad, kjører du litt lenger så har du både Winge, GMAX og XXL i Varnaveien i Moss ;)

Ellers så har du jo Børselars på Dal og Landrø på Lillestrøm.

Intersport i Kirkeveien i Oslo :)

Winge tror jeg har dårlig med ammo om dagen, hadde ihvertfall lite for 14 dager siden, men ring de forskjellige aktørene så slipper du å kjøre bomtur ....Å velkommen til Østfold ;)

Link to comment
Share on other sites

G-Max hadde ihvertfall tidligere (i fjor) Geco 158gr FMJ til 1,70/stk. ved tusen. Vet ikke om prisen er lik nå, den har vel kanskje gått noe opp.

 

XXL sin Fiocchi har vel ligget på rundt 2,29 til 2,49 tror jeg, litt avhengig av type, med mulighet for 10-20 øre rabatt ved større kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...