Jump to content

Montasje blaser og sauer 303


andsto

Recommended Posts

Hei,

 

Har to montasje spørsmål:

 

ISI mount som er på sauer 303 er dette en ren sauermontasje, eller passer f.eks ringer til picatinny på skinnen som er på 303 kassen, og hvis det kun er ISI ringer som kan brukes er det kun Sauer som produserer slike?

 

Det andre spørsmålet er om lav Blaser montasje holder for en Zeiss Victory 2,5-10x50 for en R8 med standard løp?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hei frode08,

 

Måtte gå for de svindyre originale ringene til Sauer, ISI mount sporet passer ikke til picatinny monatsjer eller noen andre monatsjer enn Sauer sine originale ringer. Sikkert derfor de også er så ekstremt dyre, for du må bruke originale ringer på 303.

 

Kan hende at det finnes noen uorginale, men jeg kunne ikke fine noen.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hei.

 

har bestilt meg en sauer 303, og nett begynt å se etter montasje/ringer, noen som har funnet ut noe mer om det finnes annet enn originale ringer å montere på? ser noen bruker EAW?? men finner ikkje mye info om verken det ene eller andre enn att det er DYRT!!

 

Noen som vet om ringer og montasjer går overens med 202-303-404- evt blaser, eller har de klart å lage ett helt nytt system for hver eneste rifle de produserer,

 

hva er forskjellen på å ha bare ringer eller montasje?

 

hvor får jeg tak i det jeg trenger, er det kun i Norge disse våpnene er brukt? burde finnes i andre land eller??

 

 

riiimelig frustrert....

takk for svar,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...