Jump to content

Walther dominator 1250


kruttlappen2

Recommended Posts

Får legge ut noen bilder jeg også,Kjøpte for noen uker siden en Walther dominator 1250 (28J) brukt,jeg ga 3500 for denne + en strøken dykkertank på 300 bar.

Nå er nok ikke dette en rifle jeg ville ha kjøpt ny men med prisen og det jeg fikk med så synes jeg at jeg kom greit ut,i hverfall nok til at jeg er blitt hektet på luft og går nå og tenker på neste kjøp :roll:

Jeg har i de siste ukene prøvd ut ammo,og denne riflen er kresen ser det ut som.

Av de som er verdt og nevne er Jsb monster (13,43gr)- Jsb exact Heavy (10,36gr) og Crosman premier domed (10,5gr)

Av disse var det Jsb exact Heavy og Crosman premier som gikk best,men er ikke ferdig med testingen enda.

På bilde av skiva med 5 blinker er det brukt Jsb exakt Heavy (20meter) og på den "enkle" skiva er det brukt crosman (15 meter)

Alle seriene er på 8 skudd.

Ser ut som om jeg får 1-2 slengere hele tiden hmmmm :? Noe er nok skytteren ja.

Ser heller ikke ut til at jeg får fylt opp reservoaret til mer enn 250 bar selv om det og dykkertanken er på 300 bar,men det er kanskje slik det må være.

Får ca 36 skudd på en fylling (full kraft) og når jeg har skutt 48 skudd så faller den 2-3 cm ut i fra siktepunkt,men samler enda bra.

En annen ting er at kikkerten er på høye montasjer pga.paralaxe hjulet og magasinet og selv om jeg har satt på en bag med liggeunderlag under for å bygge opp er den enda for lav.jjaat2.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...