Jump to content

Halvauto og demper


HEK

Recommended Posts

Browning Bar. HC den veksler med alle ladninger til nå. Uten justering. Forhandler meinte eg sikkert måtte justere sidan eg skulle bruke demper. men veksler flott uten noko problem.

Sota hylser må enn vel berre rekne med, men tenkte minimere det med å bruke raskt krutt.

Er det rette veien å gå?

Link to comment
Share on other sites

Den veksler helt fint både med og uten demper. Hadde idag igjennom ladninger med allt fra 110grains V-max til 180gr Accu allt veksla fint. minst eksos med 201krutt og V-max. prøve 150gr kuler og kjappt krutt. er berre på forsker stadie, har ikkje tatt plomberinga på justerings skruen enda....

Link to comment
Share on other sites

Den veksler ikkje heilt fint. Den får for masse trykk. Eg har tilfeldigvis litt erfaring med browning og dempar, og skulle ha rifla til og funka med og uten dempar. Det gjekk bra ei stund. Viss du har for høgt trykk vil sluttstykket åpna fortidlig, og kila seg i låskassen. Dette er fiklette og få fiksa. Skal du montera dempar på browning bar så gjer du følgande:

 

1. Skru dysa heilt inn.

2. juster dysa utover med halve omdreining om gangen skyt 5 skudd.

3. Når børsa funkar skrur du den inn 1/4. Funker den da og skrur du inn 1/8, så 1/16 til den ikkje funke.

4. Når den funker akuratt så skrur du ut 1/4 omdreining for og ha marginer til kaldt vær. Det beste er og testa i -10 grader med kald børsa.

 

Mulig andre har fleire måtar enn dette. Men dette vett eg har funka på 2 stykk 308. Og husk at viss du ladar sjøl så kan du ikkje skifta mellom 200 og 202 med same vekt. Det beste er og bruka samma vekt på treningskula og jaktkula og same ladning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...