Jump to content

Jaktbutikk i Paris?


morlie

Recommended Posts

Da ble det en svipptur til paris gitt, og mens madammen flyr rundt i ymse klesbutikker så har jeg ett håp om at det er noe for meg der også, så... er det noen som har tips til friluftslivbutikker i paris? (ser for meg at det ikke er allverdens å velge mellom :? )

Link to comment
Share on other sites

Jaktbutikker vet jeg ikke hvordan det er med men det finnes visst er helt kvartal med friluftsbutikker en, eller annen plass. Problemet er at jeg vet ikke hvor :? Jeg har bare hørt om dem. Kan prøve å sjekke ut hvis ikke han jeg har hørt om det av svinger innom denne tråden. Er visst mange små butikker med hvert sitt spesialtema på ett lite område.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fant en våpenforretning der etter mye om og men. Men jeg har jo ikke peiling på adresse så det er jo latterlig av meg å i det hele tatt skrive dette. Det var en snobbete atmosfære i butikken. Men jeg fikk da kjøpt et greit futteral. Mener det var ca 20 min gange fra Triumfbuen retning vest-sørvest etter det jeg husker. Du bør nok leite på nettet eller spørre innfødte. Jeg syns det er vanskelig nok å finne fram i feks Kongsberg og Steinkjær. Har også tråla opp og ned langs Drammenselva i en sliten Opel Kadett i sin tid, for å finne Aaserud import. Men jeg fant da fram. Paris er dog noe større.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...