Jump to content

GPS tracker til hund,Noen som har testet denne?


odvar686

Recommended Posts

Jeg leter på Telenor sin side om Priser og Sporing.

 

Jeg ville sjekket prisene før jeg eventuelt hugde til.

(I smell a rat)

Kanskje det følger med ett blysøkke av en kontrakt.

Spør om du kan få kjøpt den uten Telenor eller i det minste få litt mere opplysninger om kostnader.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Finner ingen tester, men et par reviews.

 

 

Ut fra min meget rustne tysk mener jeg funksjonaliteten er at man laster ned en app og ringer opp enheten fra appen for å få posisjon.

 

Kjenner til flere andre GSM/GPS-løsninger (Garmin GTU10, Track&Bark, B-Bark), hvor datatrafikken går via GPRS. Med de datamengdene vi snakker om (kun få byte pr posisjon) er det i praksis kostnadsfritt, men hvis jeg oppfattet løsningen med denne TBPT'n rett skal man altså ringe opp. Noe som vel betyr at man må være "på tråden" hele tida mens man sporer. Upraktisk? En annen sak er at den kun slår seg på ved bevegelse, dvs at hvis bikkja går gjennom isen og drukner, er den tapt. Likeledes hvis halsbåndet faller av.

 

Hvis du skal prøve noe, ville jeg anbefalt B-Bark, koster en del men det er en proff app, meget gode kart og ser ut til å være en mer gjennomført løsning i forhold til jaktbruk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...