Jump to content

Feinwerkbau AW93


FarentilBirger

Recommended Posts

Ble medlem av kammeret for en drøy måned siden og har lest mye om valg av pistol her etter det. Er imponert over fagnivået på mange av debatt-deltagerne.

Jeg skal kjøpe våpen i Juni så har litt tid ennå.

Har bestemt meg for en matchpistol. Har funnet masse informasjon og meninger om mange matchvåpen her inne men veldig lite om AW93.

Hvis noen har personlige erfaringer om dette våpenet er jeg veldig takknemlig hvis dere kan dele med dere.

Har ikke skutt med det enda og vet at jeg skal finne den pistolen som passer best til nettopp meg. Liker utseende på den pga. magasinet sitter i skjeftet, men det er jo selvfølgelig av underordnet karakter.

Hvis noen har ett til salgs så er jeg en meget varm kjøper.

Link to comment
Share on other sites

Holstad våpen i Sarpsborg selger disse nye ihvertfall, hvis du ikke bor stygglangt unna ville jeg tatt en tur dit og tafsa litt på en før jeg bestemte meg ...

 

Det er en av de dyrere matchpistolene og ikke hverdagskost på bruktmarkedet.

 

Det du må passe på er at grepet er nogenlunde riktig for deg og ikke minst at grepsvinkelen er riktig for deg, når du har et behagelig grep og løfter pistolen for å sikte så skal øye, skur og korn falle på plass av seg selv ... hvis pistolen ikke kan justeres inn etter dette bør du se på andre modeller.

 

Lykke til :-)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har en ganske rykende fersk AW93 med rink grep som jeg kjøpte ifra Huntershouse. Har ikke rukket å skyte mer enn ca 600 skudd med den, men hittentil er jeg strålende fornøyd. Grepet er helt fantastisk, samtidig så har pistolen en presisjon som er helt på topp. Jeg angrer ikke ett sekund at jeg investerte i den :)

Link to comment
Share on other sites

Huntershouse leverer AW93 uten original grep, slik at man kan velge imellom Rink eller K.Nill grep. Nå skal det nevnes at jeg aldri har prøvd original grepet, men har sett det gått igjen av mange at det eneste det visstnok er dugenes til er opptenningsved, så da tok jeg likesågodt å kjøpte ett annet med en gang.

 

Men har du muligheten til å prøve det før du kjøper så er vell det alfa omega :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...