Jump to content

Anbefaling på optikk til Sabatti Forest kombi?


uxstda

Recommended Posts

Har hatt samme kombi sjølv. Uavhengig av av kva kikkert du vel, ver obs på at når du skinnemonterer eit kikkertsikte på ein kombi der rifleløpet ligg underst, slik det gjer på din, så får du ganske så stor avstand mellom senterpunkt løp og senterpunkt kikkert. På mi børse (eg brukte ein mak-montasje/Leupold 1-4X20), så blei avstanden ca 7,5 cm. Det betyr at ved innskyting på 100 meter, med eit flattskytande kaliber som 6,5X55, vil kula di ligge under siktelinja heilt ut til treffpunktet.

 

Dette kan faktisk ha litt betydning under praktisk jakt, særleg om du brukar rifleløpet på korte hold (20-30 meter) på eit lite vilt. I alle fall lurte det meg nokre gonger før eg forstod korleis det hang saman.

Link to comment
Share on other sites

Det betyr at ved innskyting på 100 meter,
Ingen grunn til å skyte inn midt i på 100m. Med overslag som tilsvarer innskyting på f.eks 160m, vil kula ligge nærmere siktelinja enn om avstanden mellom sikteaksen og løpsaksen var mindre. Dette gjelder fra ca 40m til 200m, men på de aller korteste avstandene blir avstanden som du skriver større. Nå har man jo ett hagleløp å bruke på de korteste avstandene, så dette er først og fremst noe man må tenke på ved dauskudd.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...