Jump to content

powder trickler


speer

Recommended Posts

  • 1 month later...

Nå har eg ikke sett hvilken elektrisk trickler, Midway Norge har solgt men er ikke så mange typer som eksisterer.

Går man ut fra leverandørene deres, er det nok Frankford Arsenal modellen som ikke lenger blir laget.

 

Det som eg vet at er produsert:

 

Frankford Arsenal Jiffy trickler (som eg antar du leter etter)

 

Vibrashine Electric powder trickler.

 

Targetmaster powder trickler( selges bare av produsenten i England).

 

Dandy products Omega powder trickler.

 

Omega trickleren er nok den beste av dei, siden matings tempoet er justerbar via 2 knapper høg og lav hastighet.

Basen kan dreies og vekta på drop tuben kan justeres for å øke hastigheten også.

Basen kan også dreies for ekstra rekkevidde om nødvendig, og resten av justeringene vil fortsatt la deg instille den til din preferanse.

 

Basen er også tung og har vibrasjonsdempende føtter, så vekta ikke blir påvirket.

Og har en begresnset livstids garanti til den originale eieren.

Produsenten er også svært behjelpelig om du skulle ha noen problemer, noe som små bedrifter i usa ofte er i motsetning til kundeservice du som regel får her i landet.

 

Kjøper du en slik brukt eller en Vibrashine så vil eg anbefale at du bruker et eller annet vibrasjons dempende material mellom denne og benken.

 

Targetmaster modellen vet eg lite om, men du finner video om den på Youtube, samme med Omega trickleren.

 

Et halvhjertet google søk ville gitt deg mesteparten av infoen eg har skrevet nå.

Eiger bare Omega trickleren selv, men du finner info om dei alle til en viss grad om du leter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...