Jump to content

Hvilke kalibre i garderoben min..


StianBB

Recommended Posts

Har nå flere søknader inne. Skal bygge opp rundt Blaser'n min.

R8 min idag har en 30-06. Har fra før en Sauer 202 i 308W og T3 i .223. Disse blir ikke brukt da jeg liker R8 bedre. Jeg jakter det som er jaktbart i Norge, svin i Sverige og planlegger en Afrika tur.

Har søkt på .223, 6,5x55, 6xc, 9,3x62, 7mm rem mag, 300wm, 338wm og 375 hh.

Etter lest tråden om europeiske kalibre her, så har jeg fått litt sansen for det, men vil at de skal være tilgjengelig de fleste steder i verden. Driver litt å tester langhold, men burde vel heller kalle det medium hold.

Tanken min idag er 6,5 opp til rådyr, 7 mm langhold/hjort/rein, 375 for resten.

Jeg lader selv. Hva synes dere?

Link to comment
Share on other sites

Ifølgje Bedre Jakt-undersøkinga, samt anna talmaterial, så ligg vel gjennomsnittleg skotavstand på hjort på rundt 70 meter. Mi personlege meining er vel at 7 mm rem mag dermed ikkje er særleg veleigna som hjortekaliber. Det krevst i alle fall at du då ladar jaktammo med dyre superduperkuler, eller ladar moderat/tunge kuler for kaliberet. Det er kanskje ein grunn til at det er eit stykke mellom hjortejegerar som brukar 7 mm rem mag og 300 winmag i hjorteliene.

 

Men kjøp av piper til systemvåpen treng jo ikkje vere tufta på fornuft :-)

 

Sjølv ville eg valt 7X64 viss eg skulle ha eit veleigna 7 mm-kaliber til variert jakt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...