Jump to content

Elektrisk revelokk...?


John H

Recommended Posts

Takk skal du pigede ha! :lol:

Jeg har herved bestilt en slik revelokk og en ting jeg ikke en gang ante fantes!

En elektrisk lokkehare som beveger seg :D

Nå skal revefanten få kjørt seg.

 

Treger bare så sinnsykt på at jeg ikke køpte den fjernstyrte lokken jeg så i USA.

Man plasserte en liten høytaler ved lokkeharen, og ved trykk på fjernkontrollen

kom der et svære leven av dødsskrik og greier fra haren.

Håper reven er mer opptatt av hva han ser enn nøyaktig hvor lyden kommer fra :?

Link to comment
Share on other sites

http://www.gofoxpro.com/product_FX3.php

 

Har en slik. Funker som bare det. Har hatt mye moro til nå. "Ekte" autentiske hareskrik(Hmmm...hvordan fikk de innspillt de lydene) kort sagt; Alle lyder du vil laste inn(og det er mange fra USA), fra foxpro, fra cd, fra dine egne innspillinger, mp3. etc etc. Kan brukes på alt som kan lokkes. Kun fantasien setter grenser. Det hender ganske ofte at en ikke vil at det en lokker skal komme rett mot en mot vinden..., men heller fra siden er lurer i buskene :wink: Kan anbefales :!:

Link to comment
Share on other sites

Du kan tom. fjernstyre slike kaniner og sånn(ikke testet), men vil nok prøve meg på ettervinteren. Senderen rekker 200-250 meter, og det er passe avstand å lokke kråker til et tre, og ligge på lur med rifla :D Jeg har en autentisk lyd jeg fant på nettet for lenge siden, og denne kommer de som galne på. Det som skjer er at jeg rekker et par før de skjønner at de må ta en runde...men så lokker jeg på igjen, og de kommer igjen. En gang satte de seg i ei lang li for å betrakte det hele, og da tok jeg en her og en der... Dette var i vår og på erfarne kråker! Dette var som de ikke skjønnte at de ble skutt etter(demper i tillegg) Må nok ut en dag snart på ungkråkene.

 

På rev har jeg ikke lykkes ennå, men det er ikke pga. lokkeren...,Lydene er sånn at hadde jeg ikke visst at det VAR meg som trykket, så hadde det vært en hare!

 

Jeg har minst tro på den som hjortelokker(minst TRO, vet ikke) fordi dype basslyder med volum er den ikke god på. Men det viktigste er at en kan sitte i rett vind. Det tror jeg er dens store force utenom alt andre.

 

Kjøpte den på et sted de var veldig til å dele på kunnskap om lokking, men husker ikke i farten hvor det var...jo det var her; http://www.allpredatorcalls.com/

 

Bare synd de har så lite utvalg i den butikken.... :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...