Jump to content

Bullet Feeder til Dillon XL-650


noveske

Recommended Posts

Har GSI, har hatt KISS, og det er egentlig litt teit - collatoren til Kiss er klart bedre en GSI sin, mindre stopp rett og slett - , men selve matinga, der kissen har noe plastikkræl som skrus ned på plassen til kruttsjekkedia og dessuten er avhengig av at du bruker en oversize expander er noe træl - mens csi'n bytter ut hele verktøyhodet og mater kula på rett stasjon på en serdeles kontrolert og elegant måte som er klart å foretrekke.

 

Solgte Kissen til fordel for GSI og har ikke angra totalt sett. Vel verdt de ekstra pengene. Til alt overmål har jeg dårlig erfaring mde Roger, som lager KISS'en. Han lovte meg en god pris på en conversionunit som skulle shipes til hotellet mitt i Vegas under SHOT, når jeg ringte for å be om å få den shippa var det plutselig ikke mulig lengre - fordi jeg var europeer måtte jeg værsågod handle av Saul Kirch i nederland - selv om det var dobbel pris og jeg prøvde å handle av ham i USA.

 

Xsavier i GSI er vesentlig lettere å ha med å gjøre:-)

Si fra hvis du skal handle derfra, mulig jeg har lyst til å hive meg på og kjøpe en ekstra collator.

 

Dagfinn

Link to comment
Share on other sites

Saul bruker det han tjener penger på, det samme gjør Erik. QED.

 

Kissen er som sagt helt OK, men GSI'en er et mye bedre produkt alt i alt. Kissen gir intrykk av å være limt sammen av gamle deler fra dassen din, og oppleves som ganske kjip mens GSI'en gir følelsen av bra greier:-)

 

Men som sagt, Kiss-fyren oppførte seg som et ordentlig rasshøl sist jeg hadde med ham å gjøre, så selv om produktet hans i og for såvidt fungerer, er det ikke noe jeg vil anbefale. Men bevares, han som kjøpte min er såvidt jeg vet kjempefornøyd.

 

Er jo en ikke uvesentlig prisforskjell på de to også.

 

/D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...