Jump to content

Hjelp, deler fra Tyskland


Kjempekjell

Recommended Posts

Trenger noen gode forslag nå.

 

Har en Erma Werke ESP 85 fra midten av 80-tallet som jeg trenger noen deler til.

Har vært i kontakt med firmaet nedenfor (se link), men de ville ikke selge til Norge

selv om det kun var snakk om noen fjærer og annet småplukk.

 

Forslag?

 

http://www.cds-ehrenreich.de/" target="_blank

 

Edit: Firmaet ovenfor tok over alle delene fra Erma når ble nedlagt.

Så vidt meg bekjent er det ingen andre steder å skaffe dette fra.

Link to comment
Share on other sites

Ta kontakt til Kriegeskorte (Krico) i Tyskland og snakk med dem i første omgang. De har lisenser for eksport av våpen (-deler) fra Tyskland i hele verden. Slik export til utlandet er en vesentig del av deres business og omsetning. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Når jeg hører om dine problemer, så kan jeg bare riste hodet mitt. Jeg kjenner mange, inklusive meg, som handler i Tyskland, både våpen, våpendeler og som aldri har opplevd liknende. Norge behandles vanligvis på lik linje som alle andre stater som er medlem i EU. Norge har en assosiasjons - avtale som garanterer Norge og sine innbyggere (næringslivet) samme vilkårene når det gjelder eks- eller import. De i denne bedriften du snakker med er uinteressert og late! :evil: Finn deg en annen leverandør (tror med, denne finnes), eller bruk et autorisert firma som Kriegeskorte som jeg nevnt for deg tidligere. Se også til Østerrike, fordi de forhandler nesten alltid samme sakene som i Tyskland, bare et tipps.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg hører om dine problemer, så kan jeg bare riste hodet mitt. Jeg kjenner mange, inklusive meg, som handler i Tyskland, både våpen, våpendeler og som aldri har opplevd liknende. Norge behandles vanligvis på lik linje som alle andre stater som er medlem i EU. Norge har en assosiasjons - avtale som garanterer Norge og sine innbyggere (næringslivet) samme vilkårene når det gjelder eks- eller import. De i denne bedriften du snakker med er uinteressert og late! :evil: Finn deg en annen leverandør (tror med, denne finnes), eller bruk et autorisert firma som Kriegeskorte som jeg nevnt for deg tidligere. Se også til Østerrike, fordi de forhandler nesten alltid samme sakene som i Tyskland, bare et tipps.

 

Det er triste greier bare for å handle noen fjærer...

Satser på å få noen kollegaer i Sverige til å bestille for meg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...