Jump to content

Bytte bort Remington 1100 i Valmet 212? Hjeeelp


generalf

Recommended Posts

Har fått tilbud av en kompis og bytte min remington 1100 i hans eldre valmet 212, det jeg undres på er om det er lurt :) jeg skyter mye leirdue, og valmeten er vell egentlig ikke godkjent til stål, men jeg har skutt utallige 24g lerdue skudd med den valmeten! Så det går fint, til jakt kan jeg koste på meg tungstein elller lignende :)

Stokken har fått en del juling opp ijennom tiden fra 80 tallet til nå, så er det mulig og få kjøpt ny stokk til denne?=) blånering koster fra 900,- og oppover:)

Kan vell tenke meg att de er ganske like i pris, remingtonen fikk seg ny oljet finish da den var lakket :) er også med 4 chokes og montasje med skinne :)

Jeg vurderer bytte pga at jeg da kan ha muligheten til og få tak i kombi løp og ha en god hagle :)

 

Så fyr i vei med meninger hær :) står litt stille på hva jeg skal gjøre ;p

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Høres ut som det blir litt dyrt dette... Nytt kombiløp,...ev ny stokk,...blånering.

Skyter du bedre med Valmeten enn du gjør med din Rem 1100 ??

 

Jeg hadde nok heller sett meg om etter en pent brukt kombi for de pengene og beholdt gode gamle 1100'en,... er vel ikke så veldig gammel heller ettersom den har løp med løse choker.

Vel dette er nå mine tanker, har selv en Rem 1100 og den blir ikke byttet bort.

Litt tung men... Kjempevåpen :D

 

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...