Jump to content

Mossberg 935 magnum advantage MAX-4 HD camo


SondreLarsen

Recommended Posts

De fikk ikke inn den camoutgaven, var svaret da jeg kjøpte min vanlige 935 magnum..

Denne ble plukket ut av eska og tatt i bruk. Noe av det første jeg gjorde var å stupe uti elva med den... utilsiktet ja, men nettopp derfor jeg ville ha et slikt verktøy.

 

Grovt amerikansk verktøy som vekslet all ammo jeg ga den. Ikke prøvd med lette leirdueskudd men 28g stål gikk i alle fall godt.

 

Har blåst av noen hundre skudd, og en runde pussing er vel på tide, da jeg fikk problemer med vekslinga med en ammotype.

Link to comment
Share on other sites

Antagelig. Jevnlig vet jeg ikke, men det blir jo fort en del dritt etter et par hundre skudd.

 

"Nettskjæringa" er så grov at det føles som å klype tak i et rivjern, og sikringa har så kvasse kanter at jeg ble sår på tommelen første dagen! :lol:

 

men du mister ikke taket på den da. .

 

Har også prøvd å daske å slå mot en stein for å teste sikringa - den holdt.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte også vanlige "svarte" 935 i sommer. Er nå oppe i 350 skudd, mest leirdueammo og noe jaktammo for småvilt. Har ikke badet med min, er kun brukt i lett regn en gang. Den ble pusset ved 250 skudd da jeg ville se hvordan den så ut etter bruk. Den føles robust ut når jeg skyter og ved puss føles delene robuste.

 

Angrer ikke på kjøpet og er meget glad i min 935. Har du veiene forbi Halden er du velkommen å klå og prøveskyte :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...