Jump to content

Erfaringer med Glock 9mm major i Open div?


Baldrick

Recommended Posts

Det er jo mange i USA som skyter open gock, tror ikke den holder lenger eller kortere en noe annet.

KC-Eucebio kom jo på 4 plass på EM med en glock i open, og har vunnet mener det var stel challange i USA.

Mener KC skøyt en G34 på EM,

6 plass på NM open skøyt en G17 major.

Og ja det er vel bedre med en G34 en en G17 i open

 

 

Rino

Link to comment
Share on other sites

Fjernet sitering av innlegg over. Fredrik

Ja, det var klatrechris sin.

Den er solgt, men var i .40, og det er ikke et kaliber jeg vil gå for i Open.

Pr nå er det nok enten en racingtuna G34 eller en CZ-75 Shadow, begge tilpasset 9mm major, som frister til smelljern i Open div.

Vet ikke om det vil bli billigere å få PVAS til å bygge opp en vanlig Shadow til Chechmate config, eller gå for originalen.

Skulle vært mulig å velge bort den ekstra sleiden fra Chechmate-pakken. Jeg har i hvertfall ikke bruk for en Standard pistol i minor, og da er det litt dumt å måtte betale ekstra for det.

Link to comment
Share on other sites

Baldrik

det er kun en sleide med Czechmate`n, har den samme pistolen selv.

Når du skal ha "standard" utgaven skrur du av rødpunktet, skrur av kompensatoren av løpet, og skrur på et lodd (uten noen hull i) som det sitter et frontsikte på og banker inn baksiktet som følger med, så vips har du en standard pistol.

Det ligger en Czechmate finn og den ville jeg helt klart annbefalt er ca 9000.- billigere en en ny.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...