Jump to content

Hei, alle sammen!


RickOShay

Recommended Posts

Jeg er ny her på forumet, men har vært aktiv en stund på svartkrutt.net. Jeg skyter en del med både svartkrutt og mer moderne våpen, men er ingen poengsamler- jeg konkurrerer mest med meg selv... :winke1: Jeg fikk et tips om at noen her kanskje hadde greie på relining av gamle løp, (en viss "Snapphane" ble nevnt) så dersom noen har erfaring med det hører jeg gjerne fra dere. (Jeg har en gammel Winchester '73 som nærmest skyter i vinkel, og leter etter en kur...)

Link to comment
Share on other sites

Hei, og velkommen i klubben :wink:

 

Jeg har ingen erfaring med relining, men jeg har lest flere av trådene til Snapphane, absolutt intressant lesing

 

Her kan du lese litt mer om/av Snapphane, og gamle piper:http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=30650&start=20

Send ham en PM, så kommer du i kontakt med ham vil jeg tro

 

Vil du lese mer, så trykk på KammerGoogle øverst på siden her, og søk på Snapphane, så finner du flere tråder om børsepiper

 

Lykke til, det er en artig børse Winchester 73, som så absolutt fortjener ett lengre liv med skyting. Jeg har desverre bare en 94 selv, men den som sparer....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...