Jump to content

Forumets rolle i rekruttering til jakt og skyting


Felefransen

Recommended Posts

Syns dette forumet har blitt veldig bra så kort tid, og har store forventninger til fortsettelsen, spesielt fordi det er mange med enormt mye kunnskap her inne, og mange som er gode til å formidle dette.

 

Fordi det alt finnes så mye kunnskap her vil jeg komme med en sak som JEG syns er viktig å nytte denne kunnskapen til:

 

- Jeg ser det har kommet noen innlegg som kan tolkes slik at det ikke ønskes at det skal komme så mange unge her inne som på sluttstykket, og at det nærmest er disse som har gjort det før nevnte forum til dårligere enn før. Samtidig ser jeg at det ønskes at et eventuelt overskudd fra kammeret skal brukes til rekruttering. Jeg kan nok dessverre ikke kalles ung lengere, men mener likevel (eller kanskje derfor) at det er viktig at spesielt de unge kan bruke dette forumet til å lære mer om jakt og skyting, og spesielt når overskuddet er tenkt brukt til rekruttering. Så får heller moderatorene her inne modere bedre enn på det andre nevnte forumet dersom dette er et problem. Det er sikkert ikke alle som tenker på alder når de skriver dette, men heller på hvor lang tid de har vært medlem. Men jeg mener likevel at vi ikke bør skrive innlegg som kan tolkes av de unge (eller nye brukere) at de er uønsket her.

 

Jeg mener ikke at dette er et stort problem nå, men dersom det blir bestemt at et eventuelt overskudd skal brukes til rekruttering, mener jeg at moderatorene bør tenke på dette i modereringen av de som svarer på innlegg som kommer fra de som er helt fersk innen jakt og skyting. Og at vi som har drevet med denne hobbyen en stund svarer disse høflig på alt som for oss virker som dumme spørsmål.

 

Håper derfor at forslaget om å bruke overskuddet til rekruttering "går gjennom" og at styret, moderatorene og brukerne utvikler forumet slik at dette også bidrar til rekruttering innen jakt og skyting :!:

Link to comment
Share on other sites

Først av alt.

Kammeret er åpent for alle, alder og erfaring vil og kommer til å sprike.

De yngre og nybegynnere innen jakt og skyting skal kunne stille sine spørsmål å få relevante svar på det de spør om.

Det som er uønsket er at fag tråder utvikler seg til ren Chating.

Likeledes er det lite ønskelig at vi får et språk som er SMS relatert og derved blir uforståelig for mange brukere.

 

.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...