Jump to content

Ny jaktdress


Romsdal

Recommended Posts

Har slitt i filler min gamle dress og trenger en ny til jakta.

 

Har sett på Bergans Passvik og Fjellreven Drev på XXL. De koster like mye.

Jakter i møre og romsdal så høstværet kan variere kraftig. Terrenget er bratt og det blir en del vandring/klyving i løpet av en høst.

 

Erfaringer? Hva bør jeg gå for?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har pasvik jaka selv, kjempe fornøyd med den, prøvde buksa også men den hadde ræva plassform til meg med grove lår.

Jaka er ganske varm så det kommer nok litt an på hva slags jakt du driver med.

Fjellreven kjenner jeg ikke til.

Jeg bruker pasvik jakka sammen med enten Chevalier Outland eller Härkila pro hunter når det er kjørlig, og Härkila Vector sammen med Norøna Finnskogen, eller Fjellreven vidda bukse på varme dager.

Jakt og Friluft har god pris på Norøna Finnskogen

Men vil du ha en veldig solid dress som du vil ha i mange år velg Härkila Pro Hunter Aktiv den har lufting i buksa

Mvh Per Edvin

Link to comment
Share on other sites

Jeg har pasvik jaka selv, kjempe fornøyd med den, prøvde buksa også men den hadde ræva plassform til meg med grove lår.

Jaka er ganske varm så det kommer nok litt an på hva slags jakt du driver med.

Fjellreven kjenner jeg ikke til.

Jeg bruker pasvik jakka sammen med enten Chevalier Outland eller Härkila pro hunter når det er kjørlig, og Härkila Vector sammen med Norøna Finnskogen, eller Fjellreven vidda bukse på varme dager.

Jakt og Friluft har god pris på Norøna Finnskogen

Men vil du ha en veldig solid dress som du vil ha i mange år velg Härkila Pro Hunter Aktiv den har lufting i buksa

Mvh Per Edvin

 

Lufting i buksa, har dog finnskogen også... Og ikke minst er den behagelig og gå med:-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...