Jump to content

Warne Maxima Quick Detach ringer


raloe

Recommended Posts

Det som utartet seg til noe så inn i innerste granskogen vanskelig, ble til sist så enkelt at det nesten ikke er å tro at det gjelder eksport fra samme landet.

Bestilte ovennevnte hos våpenhandleren,-etter noen dager kom beskjed, klarer ikke å skaffe grunnet de amerikanske restriksjonene på våpen. Ja vel, hva gjør vi så, gi opp? NEI!

Betilte hos Midway, hadde de ikke på lager. De tar sine varer fra Midway USA, undersøkte der og de hadde de heller ikke inne og da var det selvsagt helt umulig å få tak i. Ingen tilbud eller interesse å spore, for å undersøke om Midway USA kunne skaffe de. Ok, de får fred fra meg, men takk for forsøket.

Jaktdepotet romestrerte litt, men meldte så også pass etter litt.

Da kjøpte jeg en MAK einteilige spannmontage. :overrasket: Dekelten, det var saker, men sikkert og visst ikke priset hos xxl.

Dette vart den ene, men jeg trengte to.

Så ser jeg en her på kammeret anbefalte Kinney's og to kontakt med de. Joda de sender til Norge, de hadde løyve til å sende bl. a. montasjer til kikkerter. Ordren på Warne lå på e-posten deres påfølgende morning hvor jeg fikk bekreftelse på mottak,senere på formiddag ordrebekreftelse med kopi av faktura og sist samme dag melding om at var sendt.

Jeg ble overrasket, mildest talt, over oppfølging og hurtig behandling.

Og på hjemmesiden deres www.kinneysshootingsupply.com ser man at det ikke var bare dette de hadde

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...