Jump to content

Nytt luftgevær


Runel77

Recommended Posts

Hei

 

Ser det er mange tråder om kjøp av nytt luftgevær men prøver meg for det :shock:

 

Har ett krono ett eller annet som er alt for dårlig, er på utkikk etter kraftigere og raskere (250ms) 4.5 til ca2000.-? Er det mulig?

 

Ser att det er mange som har peiling så derfor ber jeg om råd

;noen som vet om dette, beeman sportsman ss1000? Så jo ut som mye or penga 2300,-

 

Weihrauch mod 50 s 2300,-, da blir kikkert ekstra evt.

 

Noen anbefalinger?

 

Mvh

Une

Link to comment
Share on other sites

Av de 2 der så ville jeg gått for weirauch ,uten tvil.Har selv en hw97k og kvaliteten på disse er udiskutabel,skyter meget bra rett ut av boksen.Har selv både hw97k og noen kinabørser,og selv om enkelte modeller produsert i kina kan være brukbar så kan de ikke sammenlignes med kvaliteten på weirauch.Mange blir lurt av navn som beeman,ruger,,remington osv men stort sett alle luftgevær med disse merkenavnene er produsert i kina.Går du for weirauch vil du garantert ikke angre :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Av de 2 der så ville jeg gått for weirauch ,uten tvil.Har selv en hw97k og kvaliteten på disse er udiskutabel,skyter meget bra rett ut av boksen.Har selv både hw97k og noen kinabørser,og selv om enkelte modeller produsert i kina kan være brukbar så kan de ikke sammenlignes med kvaliteten på weirauch.Mange blir lurt av navn som beeman,ruger,,remington osv men stort sett alle luftgevær med disse merkenavnene er produsert i kina.Går du for weirauch vil du garantert ikke angre :smile:

 

har selv en weirauch... den går dårlig med vanlige pellets, og helt ok med heavy weights pellets (innenfor en diameter på 2 cm fra 12,5 meters avstand) men dette var da en HW 95..

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Ser det er mange tråder om kjøp av nytt luftgevær men prøver meg for det :shock:

 

Har ett krono ett eller annet som er alt for dårlig, er på utkikk etter kraftigere og raskere (250ms) 4.5 til ca2000.-? Er det mulig?

 

Ser att det er mange som har peiling så derfor ber jeg om råd

;noen som vet om dette, beeman sportsman ss1000? Så jo ut som mye or penga 2300,-

 

Weihrauch mod 50 s 2300,-, da blir kikkert ekstra evt.

 

Noen anbefalinger?

 

Mvh

Une

 

Definitivt, HW 50, eller annen av samme.

 

"Fullpakke-tilbud" med billigbillig-kikkert, må en ikke stirre seg blind på. Kikkerten på slike "pakker", er

omtrent ingen ting verdt. Kvalitet følger pris, som regel. Konsentrer om børsen. Kikkert vurderes separat.

 

Ang. Beeman. Om det er det, så er de ganske bra. Amerikansk importnavn for HW.

Men i dagens økonomi/lavkostnadsland-system; vanskelig å si..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...