Jump to content

Pussestokk for 15" løp.


Geco5

Recommended Posts

Hei!

 

Hvor får jeg tak i pussestokker for 15" løp? Og gjerne en type, hvor en kan koble av en del av stokken, så den passer til et 10" løp. Er jo samtidig interessert div. "jags", i første omgang for kal. 30 (30 Herret) og kal 22.

Link to comment
Share on other sites

.30 Herrett

 

Selve pussestokken, ser ut til å være bra! :) Men, så var det "jaggs" da! :( Av bilde og tekst, så tror jeg det er en type med øye, til å tre ei pussefille i. De synes jeg ikke noe om, brukes kun i nødstillfeller. Jeg søker slike jaggs, som er vanlige for pistoler/revolvere.

 

Jeg har annet delbart. Men ikke noe, hvor jeg får brukt mine jaggs, på en kortere pussestang. Mine jaggs har gjenger på en "hanndel" og trenger da en "hunndel" med gjenger, der den skal kobbles til pussestokken. Kan heller ikke koble i sammen de andre pussestokkene for pistol/revolver, grunnet tilsvarende problem, eller andre typer gjenger.

 

Så skal jeg kjøpe noe nytt, må jeg være sikker på at jeg kan få jaggs, i forskjellige kalibere også. Regnet med, at noen i MS miljøet hadde funnet andre alternativ. Men det kan hende de andre gjør som deg. Og det er jo en løsning det også, selv om jeg allerede har 3 pussestokker for rifle, fra før.

Link to comment
Share on other sites

Du finner nok noe du ønsker å bruke på sidene til midway.

Du har rett, bare jeg leitet litt mer. :) Så første gangen, kun på det linken din viste.

Midway har pusseutstyr fra Dewey (Parker Hale?). Bra utvalg av stokker og jaggs.

 

Så, takk for innsatsen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...