Jump to content

Varsko her :-p


Hugoh

Recommended Posts

Hei :-)

 

Etter å ha vært gjestesurfer her fra tid til annen så bestemte jeg meg for å klaske til å hive meg på innmelding jeg å.

 

Plukket nylig frem jakt å skytterhobbyen igjen i 2011/2012 etter flere år på hylla, og er veldig glad for det, ga meg en sesong med jakt å skyting med faren min som døde i kreft i mars.

 

Så fikk pusset opp å ordnet med både ladeutstyr og slikt da, så jeg lader litt av vært, å skyter aktivt med både pistol å rifle, jakt er det ælj/rådyr det går i men blir nok plukket ut litt mer da jeg å byttet jobb i fjor å er mer hjemme til å holde på med saker å ting :-)

 

I tilegg til at en driver eget firma på si.

 

Ellers så er en også til dels i ivrig fjellvannfisker :-)

 

Tidl. Hundefører så er glad i en firbent turkompis, har pr. Idag en shæfer langhåret, å etter han far en karelsk bjørnhund :-)

 

Skytterinteressene er langhold på egen mestringsevne ikke konkurrerende, skyter jaktfelt og elgbane, samt pistol/revolver mest på øving å egen mestring.

 

Etter arbeidsulykke i 2012 så driver jeg å trener opp igjen ei arm med mange brudd så stabiliteten er ikke like god som før.

 

Konkurransemessig var jeg mest aktiv med rifle fra ca 95-2000 etter det sporadisk å mest på jakt, holdt opp noen år å bynte nylig på igjen :-)

 

Singel kar med alt for mye å gjøre å alt for liten tid å rekke alt på er en kort å grei oppsummering :-)

 

Meldte meg inn her å tror en kan finne ny å mer lærdom i emner som intressere en her inne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...