Jump to content

Remington 700 hvilken modell


janove

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter en rifle som jeg ska bruke på små vilt jakt og presisjon trening på bane.

 

Mine tanker er at jeg vil velge .223 kaliber, siden jeg allerede har dier, hylser osv. i dette kaliber.

 

Kikker litt på Remington 700, og har da oppdaget at det er en god del ulke modeller av denne.

Blir ikke klok på hva jeg ska sikte meg inn på her, og tar gjerne tips

Link to comment
Share on other sites

Takk før svar.

 

glemte at nevne at jeg har ønske om at rifla ska ha magasin.

 

Noen som har erfaring av VTR utgaven, eller noen annen type/merke som jeg burde kikke på?

 

DM får du ved å handle magasinunderbeslag fra Brownells. Ta gjerne en som er AI basert.

 

VTR er bare en gimmick på lik linje med XCR, AAC, VSF etc. Du betaler bare grusomt mye mere for at Remington skal pumpe ut nye fancy "tacticoole" våpen til våre gode, men enkle til sinns, amerikanske våpenbrødre. "Fordelene" som disse trekant løpene eller ettermarkeds stokkene har, rettferdigjør ikke prisen som leverandørene her hjemme skal ha.

 

Og ja, jeg snakker av erfaring. Kjøp de basismodellene jeg nevnte først, eneste forskjellen er lengden på løpet. Handle stokk, DM, avtrekk etc fra statene og spar en formue.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...