Jump to content

Finner ikke deler til Buhag suhl enkel 16/70


Tesla32

Recommended Posts

jeg reparerer og fikser på en gml hagle for en kamerat av meg som fant ut han ville ha hagla i skytbar stand igjenn. hagla er en enkeltskudd 16/70 som det står buhag på løpet. hagla er fin og stram men kolben er borte. en kar skulle lime og reparere den for mange år siden og nå er delene borte. og fjæra til hammeren mangler. det ser ut som det skal være en bladfjær der.

nå har jeg sittet i noen timer og leita på nett, men dette er jo en hagle som ikke produseres lengre. men finnes det deler? passer bladfjær fra andre merker? setter stor pris på hjelp og tips her :D

Link to comment
Share on other sites

ja det er jo en mulighet. jeg personlig ville nok solgt det som en delehagle eller skrotet den. men den er personlig for kompisen min så han vil ha den istand. tror han bare kan sende den til en børsemaker som kan lage fjæra og en enkel kolbe.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei.Ser du er på jakt etter deler til buhag har en i kal 16 som er defekt det ble laget 2 st forskjellige utgaver med litt forandring på Kolben i overgangen mot låse kassa men tror ikke det var mer en at det kan tilpasses så det kan nok hende jeg kan hjelpe deg her.mvh.Agnar Solberg.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...