Jump to content

Infinity Arms/SVI pistol


K98K

Recommended Posts

Hei. Jeg sitter i valgens kvaler her. Jeg skal begynne med pistol skyting nærmere production class praktisk skyting og hører mye rart i butikker som selger pistoler.

min drøm er en Infinity Arms pistol eller SVI som de også heter og hvet at capsicum får dem inn til Norge. Men er de godkjent til den klassen og hvilken andre regler foruten forbudet mot single action er i production class osv? Og noen som har en slik pistol som kan dele noen erfaringer? og hva prisen på den blir? hadde vært greit med litt hjelp her :)

og på søknaden skriver jeg inifinity arms eller SVI ?

skal søke til 9mm og 40sw.

Link to comment
Share on other sites

Det blir i såfall en pistol til Standard ikke Prod.

Og der er .40 mest brukt.. På søknaden skriver du bare "Pistol" og fører opp kaliber. Skal du kjøpe ny, bør du beregne litt over 30000 for pistol, magasiner og rigg.

 

I Production må du kjøpe en av de pistolene som er på godkjent listen.

 

Så du må først bestemme deg for hvilken divisjon du ønsker å skyte i.

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Det er som sagt tidligere skal du ha en SVI (som du skriver i søknaden) så blir det enten open, standard eller classic., hvis du kjøper deg en 40 kan du kjøpe deg en 9mm pipe, støtbunn og utrager så kan du skyte 9mm også, selvfølgelig 9mm magasiner også.

Priser finner du på www.capsicum.no

 

 

Rino

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...