Jump to content

Jaktdekken som funker?


Mauser-30-06

Recommended Posts

Hei alle sammen

 

Har litt problem med å finne en jakdekken til bikkjene som er av kvalitet og beskytter undersiden godt.

 

Har strihårete dachser og de blir fulle av sår under brystet og magen etter lange loser, har prøvd Jegerens Joker dekken fra felleskjøpet.

Disse blir ødelagt etter ikke lenge og beskytter ikke så bra på brystkassen.

 

Noen av dere som har vært borti et dekken med kvalitet og god beskyttelses evne?

Link to comment
Share on other sites

Nede på villmarksmessen så var det en som solgte tynne kevlardekken (noe beskyttelse for ulv) disse ville jeg tru tåler litteratur hvert! Husker ikke firma som solgte man kan være noe å søke etter på nett?

 

Hvis ikke er det vell å få tak i noe sånn trailer presenning stoff å få sydd selv!

Link to comment
Share on other sites

Skulle vært der en tur skjønner jeg, har søkt på nettet etter kevlardekken , men finne noen gjorde jeg ikke..

 

Ser vel ut som jeg må få sydd på ekstra beskyttelse på Jegerens joker-dekken.

Blir storforbruk når dachsene skraper opp hele undersiden, forrige sesong gikk det noen dekken kan du si.. hehe

 

Rop ut hvis noen har tips:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

bruker også Jægerens Joker og som du sier så blir de ganske slitt.. så er også interessert i å høre om tips til andre dekken. Hvis ikke er det bare å innse at det er en forbruksvare. Jeg bruker vel "opp" ca 2 dekken i løpet av sesongen :) men det er vel geit nok det, for alternativet er en veldig sår buk på bikkja....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...