Jump to content

Jetcarrier - Problemer


Tiwaz

Recommended Posts

Ja har og hørt noe snakk om det Tom K, men tenker jeg prøver :wink:

 

Tenkte og å bruke paypal som nevnt, men det kommer ikke opp som et betalingsalternativ hos boyds :? Kun kredittkort ser det ut til..

 

Får prøve å ha min adresse på billing, å se om de godtar det :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Er blitt noen butikker som ikke sender til Jetcarrier, f.eks. Midway sender ingenting, Cabelas sender ikke våpenrelatert og siste ville de ikke sende ladeutstyr til Jetcarrier.

 

Forøvrig løste min sak seg med JC, har også brukt JC etter det uten noe videre problem. Har fått opplyst at en spesiell person som lagde mye problemer, i hvert fall for meg, ikke jobber der lenger.

 

Nå er de derimot begynt å beregne en ekstraavgift på frakten så prisene i prislisten deres vil bli noe dyrere, jeg spurte ang. dette og dette var svaret:

 

hei, det bør kanskje komme bedre frem med det er ikke noe gebyr, det er tollvesenet som ønsker mva på en del av frakten og vi må bare følge dette.

 

Man må betrakte det som at varens verdi faktisk er høyere enn det du ga for den, ergo mer moms til statskassa. Vi liker det ikke men har ikke noe valg.

 

Eks. siste pakke fikk fraktpris på kr 520, den ble lagt på nesten 40 kroner ekstra. Ser at de enda ikke opplyser om dette på sidene sine der det under Prislister står at "alt" er inklusive.

 

Har brukt Shipito, http://www.shipito.com/ , noen ganger siste tiden og det har funket veldig bra. Har også blitt billigere enn det ville blitt med JC så jeg er sålangt godt fornøyd med de. Har ikke prøvd å bestille noe fra butikker jeg vet ikke sender til JC men mulig jeg prøver å bestille noe småtteri fra Midway for å se.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Hei!

Prøvde å bestille ein Rimfire Hunter stokk i kveld med JetCarrier adresse.

Alt såg ut til å gå greit fram til eg skulle skrive inn kortnummer. Fyrst skriv ein inn kortnumra, for så å skrive inn kortholders navn og adresse. Eg valde å skrive den norske adressa mi og eg fekk då beskjed om operasjonen ikkje kunne gjennomførast.

 

Er det nokon som har tips til ei løysing på problemet?

 

mvh. Tomyrv

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...