Jump to content

Enda en nykommer fra telemark


Thomasbakstad

Recommended Posts

Hei!

 

Da har jeg endelig fått rota meg inn på forumet og gått til innkjøp av min første salongrifle og klar for litt morro.

Jeg har hatt jegerprøva i snart 4 år og har først nå tenkt å starte "karrieren". Bedre sent enn aldri!

 

Kan jo skrive litt info om meg selv når jeg først er i gang.

 

24 år gammel mann fra Rjukan men bosatt i porsgrunn. Har en fin familie og to barn jeg er stefar til og mulig en på vei innen kort tid.

Starter å jobber som telekommunikasjonsmontør hos relacom 1.April så dette er noe jeg gleder meg veldig til.

 

Tok jegerprøva når jeg var inne til førstegangstjenesten ved ISTAR v/ heggelia leir i bardufoss men trodde jeg aldri kom til å få bruk for den. Jeg var lissom aldri den "jakttypen" og så aldri for meg selv dra på jakt og hadde heller ingen kamerater rundt meg som jakta aktivt. Først nå etter 4 år har jeg kjøpt meg et lekkert våpenskap og en salongrifle, Marlin halv auto, hovedsaklig for å kose meg med forran blinken men det ser ut som at det blir litt jakting seinere også! Er også medlem i porsgrunn pistolklubb men ikke såååå aktiv........ enda!

 

Sånn ellers har jeg tidligere vært aktiv innenfor kampsport, MMA/submission wrestling men, nå er jeg blitt stepappa så livet og hverdagen har forandret seg litt, men ikke noe jeg angrer et sekund på.

 

Jeg er grønn på omtrent alt som har med jakt å gjøre så får bare unnskylde meg nå om det dukker opp noen "teite" spørsmål her inne.

 

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...