Jump to content

Er det noen som har K-ramme S&W og skanner?


Kjell B

Recommended Posts

Jeg skulle gjerne hatt skannet innisden av et S&W K-ramme grep. Jeg driver litt med sånn spikking og slikt, og så har jeg lyst til å lage meg et grep til min nye K-ramme S&W mod.10. Når jeg laget grepet til min gode gamle (men snart spiker) taurus mod.689 så scannet jeg bare innsiden av et tregrep slik at jeg fikk kopiert innsiden på enklest mulig måte. Jeg kan jo tegne rett av ramma, men synes det var enklest med skanning, jeg er sånn der datanerd skjønner du... Grepet jeg fikk med revolveren er et Houge grep i en del, og har ikke lyst til å gå løs på det med båndsaga.

 

I samme slengen så kan jeg kanskje spørre om det er noen der ute på interwebben som har noe morsomme treslag å donere, selge eller bare vil bli kvitt. Jeg har lyst til å spikke i noe annet enn bjørk, gran, furu, or og sånne "vanlige" tresorter. Har veldig lyst på material fra hassel, epletre, pæretre eller kirsebærtre, men ønsker emner fra mange forskjellige trær. Treskjæring er morsomt, men de vanlige tresortene blir litt kjedelig på en måte...

 

Her er det grepet jeg lagde til Taurusen min.

2013-03-12085358.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvis 586 er K-ramme så kan du se på denne: viewtopic.php?f=15&t=48416&p=541977&hilit=Round+butt#p541977

 

Jeg brukte den når jeg skulle slipe rammen på min m14 fra square til round butt. Rutepapiret på bakgrunnen skal være 5 mm, så da kan du enten photoshoppe det til å være i 1:1 eller prøve deg frem på kopimaskinen med forstørring eller forminsking frem til du har det

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...