Jump to content

Hvem selger mild fabrikkammo i 45 acp?


Kimbern

Recommended Posts

Hei alle sammen!

 

Er det noen der ute som vet hvor man få tak i mild fabrikkammo til 45 acp?

For noen år siden fikk man kjøpt milde behagelige patroner, mens nå går det i 230 grains på de steder jeg har sett.

Jeg vet det beste er å lade selv, har alt utstyret, men ikke kompetansen enda og gutsen til å sette i gang.

Og i mellomtida hadde det vært greit med litt snill ammo som jeg foretrekker til min lille Colt Defender.

 

Takker for all hjelp på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen!

 

Er det noen der ute som vet hvor man få tak i mild fabrikkammo til 45 acp?

For noen år siden fikk man kjøpt milde behagelige patroner, mens nå går det i 230 grains på de steder jeg har sett.

Jeg vet det beste er å lade selv, har alt utstyret, men ikke kompetansen enda og gutsen til å sette i gang.

Og i mellomtida hadde det vært greit med litt snill ammo som jeg foretrekker til min lille Colt Defender.

 

Takker for all hjelp på forhånd.

 

Var i samma båt som deg for en liten stund siden, og mitt råd er bare å hoppe i det! Du lærer utrolig mye etterhvert, og det går ikke mange kvelder ved ladepressa før du har skikkelig teken på det. Husk at alle våpen er forskjellige, så ladninger du finner anbefalt til et våpen, trenger ikke nødvendigvis funke like bra i ditt. Men som en pekepinn er det greit. Lad noen patroner med forskjellige kruttmengde, settedybder etc, og prøv deg frem. Eneste problemet er at det er fort gjort å bli hekta på lading. Det ble jeg......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...