Jump to content

Villsvinjakt ?


jaktidiot3

Recommended Posts

Hei alle samen. jeg og noen kompiser vil til sverige å jakte villsvin neste høst/vinter. lommeboka er ikke altfor stor så det er noe begrensinger. drømmen er selvsagt drivjakt, men alle andre former for jakt er også helt topp. jakter gjerne dåhjort og rådyr også. spørmålet er da følgende er det noen som vet om eller har adr der jeg kan sende forespørsel ?

Link to comment
Share on other sites

Prøv Halita.net... Norsk par som har kjøpt seg ranch i Sveariket. Tre dager ink losji 3600,- sek..

Jeg drar dit om 12,5dager og er i full nedtelling. Gleder meg mer enn en liten unge til lørdagsgodt... På hjemmesia kan du lese litt om folka, samt se noen fine bilder av hva som har blitt felt på noen turer..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tjo hei.. da er jeg tilbake fra sveariket.. Etter å ha vært hos Halvard Dreng å jakta i tre dager, er jeg desverre hekta på grisejakt, kalles vel svineinfluensa? Men til deg som lurte på jakt, dette kan jeg anbefale på det sterkeste. Flott innkvartering, veldig bra og varierte poster, mye dyr og veldig bra oppfølgning av gjestene. Rett og slett en inner tier synes jeg. Har du mulighet, så kjør på.. Sjekk ut Halita.net

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...