Jump to content

Novak cut til BoMar cut?


Centerklase

Recommended Posts

ja, går jo selfølgelig ann å kjøpe novak sikter, men dem er ikke like fine å se på da :P

 

utseende er viktig det også vett :D så hvis det da blir snakk om å sveise på mer gods så må jeg mest sansynelig kjøpe duracoat da for jeg regner med at det blir stygge varmemerker i stålet? ( Har rustfritt)

Link to comment
Share on other sites

Dette siktet er ikke helt "Bo-Mar", men det gir nogelunde tilsvarende siktebilde:

http://www.midway.no/epages/MidwayNorge.sf/?ObjectPath=/Shops/MidwayNorge/Products/721189

 

721189_m.jpg

 

Jeg har det på en SVI som hadde Novak. Finnes justerbart Novak, men liker ikke siktebildet, og syntes justeringene hadde utydelige klikk.

 

Skulle gjerne hatt Novak, men kostnaden ved å gjøre et sånt stunt i Norge er så stor at det er bedre å selge SVI'n og heller kjøpe en brukt STI hvor det allerede er Novak-cut (Ny SVI er litt utenfor realistiske drømmer.).

 

Har hatt siktet i et års tid, og i 9mm holder det greit. Tydelige klikk og repeterbar innstilling, siktene lages i Italia av LPA, men det er enklere og sannsynligvis billigere å få dem fra USA. Billigst på Springfield Armorys egen side, men jeg klarte aldri å få dem til å sende ett til meg, likte ikke Visa og Master, mulig de har kommet til vettet nå.

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...