Jump to content

Viltkamera BG-520M


skibotn

Recommended Posts

Hei!

Noen her inne som har erfaring med BG-520M. Plages med å fa satt opp mms=sms funksjonen..... :trist: Noen som vet om man kan bruke tvilling SIM kort i kameraet? Og om man eventuelt må fjerne PIN kode og SIM lås før bruk?

 

Fikk det opp å gå til slutt..... :D

Link to comment
Share on other sites

Hallo ja...

Fikk kameraet til å sende 3 bilder med tvilling SIM kortet....mens vi forventet 10 stk etter innstillingene våre, så jeg førte det tilbake til Andresen våpen i Tromsø for å få dem til å se på det. Mulig eg ikke fikk satt det opp riktig.

Er fra Skibotn og bor her ja, fortsatt mye elg hær... :D

Skal fikse ett nytt SIM også, så er den feilen eliminert ihvertfall...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei!

Eg måtte bytte til et vanlig sim kort for å få det til å funke. Sendte bare bilder helt tilfeldig med tvilling SIM virka det som. Men eg plages enda litt me å få status rapport fra kameraet. Må opp til fjells ikveld å sjekke det ut, eventuelt ta det ned å sjekke innstillingene på pc.

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg har jobbet med å utvikle dette kameraet og kjenner det ganske godt.

For ordens skyld nevner jeg at jeg ikke har noen knytninger til salg og distribusjon av dette.

 

Problemer med tvilling SIM kan oppstå, feilen ligger da hos operatør eller begrensninger i abonnementet.

Videre er det viktig å sjekke mobildekningen der kameraet plasseres. Obs, dobbelsjekk på mobilen da jeg har opplevd at kameraet viser full dekning, mens det på mobilen viser middels til dårlig dekning. I slike tilfeller er MMS funksjonen ustabil. Dette da sendingen av bildet tar litt tid og krever kontinuerlig forbindelse mens denne prosessen pågår.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...