Jump to content

Banebørse


DrPoison

Recommended Posts

Så lenge du sier at vi ikke skal ta hensyn til prisen så er mitt første råd til deg å prøve dei forskjellige våpnene om du kan. Dei aller fleste som skyter aktivt låner nok gjerne vekk børsa si slik at du kan få prøve. Dette er nok det aller beste siden du da får prøve lit forskjellig og gjør opp din egen mening. I det du passerer 50-60 000 så går det for det meste ut på "ekstra-utstyr", treverk og pynt. Selv skyter jeg med en Perazzi MX2000 og er mer enn kjempefornødd med børsa. Nå har jeg også prøvd litt forskjellig og må jo si at det finnes mangen andre gode børser der ute.

 

Konklusjon: Prøv forskjellige børser og gjør deg opp din egen mening om hva du liker best :)

Link to comment
Share on other sites

Kan trykt annbefale Zoli, har hatt min Kronos i et par år nå har skutt ca 15000 med den.

Har skutt med 682 før og synes zoli'n overgår denne når det kommer til balanse å handling.

 

Hvis penger ikke er et tema, så ville jeg kjøpt Perazzi MX8/2000, at Perazzi tar 12 av 15 OL medaljer er vel neppe tilfeldig;)

 

Hvis du har anledning, så prøv litt ulike våpen og gå for den som gir deg godfølelsen.

 

Uansett lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...