Jump to content

tanfoglio lim. custom gk


Steini

Recommended Posts

Heisann.

 

Er rett før eg har tenkt å kjøpa meg ein slik pistol.

Dette blir min første pistol, så eg håper det er eit bra kjøp. blir i 9 mm.

Så eg lurer på om nokon har erfaringar med denne pistolen?

Eg har skutt ein del med ein Tanfoglio lim hc custom. Denne liker eg veldig godt.

Pistolen skal brukast til konkuranse self.

Eg driver ikkje med pratisk skyting.

 

Grunnen til at valget blei denne Tanfoglioen er ein del pga at eg likar veldig godt hc custom.

Har lest litt om den rundt om kring, og det virker som ein bra pistol med tanker på service,sikte og avtrekk.

Så må eg jo sei at den ser jo rett og slett kjempe flott ut. Pluss at det er fleire i klubben som har Tanfoglio, så dette gjer det litt enklare med å få hjelp til ting og deler. Men ingen av dei har akkurat lim. custom gk.

Lurte ei god stund på Pardini gt9 og STI targetmaster, med dette slo eg fra meg.

Kommer til å lada ammo sjølv.

 

korleis er da med innskyting? fungerer dette på samme måte som med rifle?

Skyt eit par skudd, løps puss,nokre fleir skudd og løpspuss igjen?

 

Takk for innspill, tips og råd :)

Link to comment
Share on other sites

Høyres bra ut :)

 

Då blir da jo ein enkel sak.

Var oppe og sku bestilla den i dag. Men den var self ikkje på lager lenger........

Håpa den kjem snart inn igjen.

Som me alle veit, så er da jo rein tortur når alt er på plass, og ein må venta på våpenet i ukes og månes vis.

Men men, ein veit jallfall at da er på veg, om ikkje anna :)

Då ingen av våpena mine er kjøpt fra hylle, så er eg godt vant med venting,hehe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en slik pistol du drømmer om ;)

 

Jeg er veldig fornøyd, både til praktisk og felt. MEN du bør sjekke om den passer til deg... det beste er om du kan få prøveskutt en før du bestiller. jeg har også .22 conversion kit til min, og dette fungerer greit, ikke noe kjempe-presisjonsvåpen, men fungerer helt greit..

Avtrekk, vekt, og rekyl er mer enn godkjent :)

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Er da 22. settet som ikkje leverer noko kjempe presisjon? eller tenker du berre rett og slett på at våpenet i seg sjølv ikkje leverer opp til forventningene?

 

Da er ingen her som har ein slik pistol, så da er heller liten sjangs for å prøveskyte ein :/

Men eg har jo skutt ein del med limited custom hc. Og denne passer meg bra. Da er vel ikkje så store forskjellene på ramma på desse? er vel berre platene som er forskjellige?

Eg har ein egen pistol til .22 så da blir ikkje kjøpt noko conversion kit.

 

Men som du seier så hadde da klart vert ein fordel å fått testa ein slik før eg evt kjøper.

Godt å høyra at du er fornøgd med både avtrekk, vekt og rekyl :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...