Jump to content

Butler creek magasin til ruger 10/22


Kjeterik

Recommended Posts

Har akkurat kjøpt et butler creek magasin til min ruger 10/22 tactical.

Var å prøvde det i ettermiddag å resultatet var elendig... Etter klikk og dobbelmating på de første 10-15 skuddene i magasinet så går de siste skuddene bedre vist man ikke skyter så veldig fort...

Spørsmålet mitt er om det er vits å kjøpe ruger sine egene bx 25 magasin? Har lest at de skal være bedre.

Kan bx25 lades med en butler creek mag loader?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg hadde også trøbbel med Butler Creek 25-skudds magasin når den var ny. Etter litt olje og "jobbing" med materen har magasinet virket veldig bra. (Jeg brukte en linjal til å presse ned materen/fjæra)

 

Noen magasin kan være litt "slarkete" i magsinbrønnen (også originale Bx-25). Hvis man f.eks støtter magsinet mot underlaget kan vinkelen på kulen bli feil inn i kammeret. Det har ikke vært noe problem på min BC.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg ringte forhandler for å klage på magasinet og samtidig høre om de hadde bx25 magasin, fikk jeg beskjed om at det var butler creek som laget de magasinene også.

Bx25 er vel litt bedre siden de kan deles for rengjøring?

Hvordan er reglene for å kjøpe de fra utlandet?

Link to comment
Share on other sites

Snok frem et par Tactical Innovations magasiner, så slipper du irritasjon over dårlig funksjonering. Fullstendig demonterbare, og justerbar matevinkel (funket til og med i den gamle intratec'n (for de som husker disse)).

 

Stiller meg tvilende til at butler creek produserer BX25'ene...

Link to comment
Share on other sites

Snok frem et par Tactical Innovations magasiner, så slipper du irritasjon over dårlig funksjonering. Fullstendig demonterbare, og justerbar matevinkel (funket til og med i den gamle intratec'n (for de som husker disse)).

 

Stiller meg tvilende til at butler creek produserer BX25'ene...

 

Vet du om de magasinene kan lades med en butler creek loader?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tippe at det koster ca 10-15$ å sende noen magasiner med USPS (vanlig post). UPS/express (på døra) blir fort dyrt (30-40$).

 

Hvis du bestiller varer for mer enn 200 NOK (35,75$) kommer det fortollingsgebyr og mva i tillegg.

 

Ett BX-25 vil koste deg (27,99$ + porto = ca 220 kr

To BC 25 SS-lip vil koste deg (2x17,45$)+porto = ca 260kr

Link to comment
Share on other sites

Her er prisen for 2 stk. Butler Creek Steel Lips 25 Skudds magasiner i fra http://www.opticsale.com" target="_blank

Frakten er dessverre nesten alltid dyr i fra USA :trist:

 

Subtotal...............................$51.70

Tax (Norway: 0%)........................$0.00

Shipping...............................$37.80

GRAND TOTAL............................$89.50

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen som selger disse magasinene i norge?

noen som vet hva frakten kommer på når man bestiller hos Brownells?

 

De selger ikke disse ut av landet til privatpersoner.

High capacity Magazines, which hold more than 10 rounds of ammunition, are currently Restricted items that can ONLY be sold internationally to Military or Law Enforcement agencies

 

Det er mange som selger disse her i landet men til en høyere pris :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det er vel ingen som selger disse magasinene i norge?

noen som vet hva frakten kommer på når man bestiller hos Brownells?

 

De selger ikke disse ut av landet til privatpersoner.

High capacity Magazines, which hold more than 10 rounds of ammunition, are currently Restricted items that can ONLY be sold internationally to Military or Law Enforcement agencies

 

Det er mange som selger disse her i landet men til en høyere pris :(

Det er feil det du skriver der, jeg har bestillt og fått 10 pakk med 30 skudds og 20 skudds til AR15, glock 17 mag 17 og 33 skudds samt BX25 mag til 10/22.

Bare hold deg under 100 dollar på bestillingen, holder ikke dette lag flere bestillinger, jeg har kjøpt alt på brownells.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...