Jump to content

Fin kalibra småvilt/rådyr rifle !


flanged

Recommended Posts

Hei

 

Sit på det store internettet og surfar etter ei god småvilt rifle. Denne skal "berre" brukast på storfugl, gås, rev, bevar og rådyr. Han skal òg brukast på bane til trening så kanskje han bør ha varmint pipe ! Har lenge sikla på Sako 85 Varmint, mest fordi eg er ein heilfrelst Sako-fan. :-)

 

Her er eg open for forslag ! Er det nokre andre merker eg bør sjå godt på ? Kaliberet er heller ikkje spikra, men det må vere lovleg på rådyr. Kanskje ein kipplauf hadde vore tingen...?

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke på død og liv må ha ei ny rifle så se etter en Sako Vixen (L46, L461, A1), særlig ettesrsom du er Sako-fan. Disse er relativt rimelige i Sverige.

 

Disse kommer som regel i 222 (223, 6mm PPC ble også laget). Har en sjøl og er veldig fornøyd. Dersom du ikke vil ha 222 kommer du nok allikevel under prisen av ei ny 85 sjøl med løpsbytte (Rafdal lager også med løpsskiftesystem). 6x45, 6.5grendel, 6mm PPC osv bør også funke fin-fint på alt vilt du ramser opp der. Ellers så har jeg skutt det meste med 222 og så lenge man velger kule og hastighet (på matvilt) riktig så er 222 mer enn nok.

 

Edit: Leif var med denne gangen også...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...