Jump to content

Ansiktsmaske


Blaser_308

Recommended Posts

Jeg tror jeg har minst 10 stykker. De fleste er fejlkøb. Har nogle "onesize" som er for stramme. De klemmer næsen flad og ikke gode at have på. HAr nogle med 2 huler til øjnene og et til munden.De kan bruges, hvis de passer med øjenafstand ...

Syntes selv at der er godt med eet stort hul til begge øjne. Syntes også det er godt med et hul til munden til drikke/spise og lokkefløjte.

 

Dem jeg bruger nu har alle et stort hul til begge øjne og dem der ikke havde et hul til munden, har jeg klippet et hul i. Et par at de løse i 3D har et elastik rundt nakken for at sidde fast. Somme tider har jeg en bachlava under for at holde mig varm.

 

En kendt kragejæger her i Danmark, anbefaler at sy en maske i form af et liggende 8-tal (som Zorro og andre helte bruger). bagefter syr du din 3D maske fast på 8-tals masken. Så sidder det hele godt fast.

Et problem med masker er at det er svært at kigge ned for at se, hvor man træder. Det er lettere med 8-talsmasken eller med de masker, hvor der et stykke blødt metal rundt næsen, så masken bliver trykket ind mod kinderne og giver mere syn ned mod jorden.

 

jes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...