Jump to content

Drevervalp


D.D

Recommended Posts

Hei. jeg og samboeren har akkurat kjøpt oss en drevervalp. dette er første hunden vår, men vi har oppvokst med jakthunder begge 2.

Det vi er litt spente på er hva dere tror om når ho vil gi seg med bjeffinga og bitingen, ho er veldig fæl til og bite samboeren min, ikke fult så mye meg. og ho bjeffer veldig ofte, når ho driver med leika si og når ho sitter rolig å vil har oppmerksomhet. veit det er valpe oppførsel, men kan det være ett tegn på at vi får en hund som er veldig gneldren?

 

Tenkte jeg skulle spørre her siden det er masse hunde folk inne her:)

Link to comment
Share on other sites

Hvor gammel er valpen da? Den verste lekebitinga gir seg nok når tannfellinga er over, det klør i kjeften på de. Valper kan være noen rovglupske haier når det står på som verst! :mrgreen: Forøvrig så må man regne med masse lyd og herjing når man skaffer seg valp, det hører med, selv om du kanskje har vært heldig og ikke vært så plaget med det i tidligere valper. Bare gi valpen klar beskjed om at det ikke er akseptabelt, det kan hjelpe.

Link to comment
Share on other sites

3 måneder og 3 uker, så er klar over at det klør fælt for ho nå. men er den bjefinga som er verst. ho er så grann i måle nå at det skjærer i øra, hehe.

er mye moro med ho, men har merka det nå den siste uka at det har blitt mye verre.

husker liksom så lite fra de andre valpene foreldra mine har hatt, for da var jeg liten og det var ikke mitt ansvar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...