Jump to content

Kydex-type hylster til Shadow?


JoeHugin

Recommended Posts

Der kan du se. USPSA var det vel da, går i surr med forkortelsene til tider. Ingen som skyter det fast i Norge, altså?

 

Er IDPA jeg har sett på, og der er det vel noe regler med "skjult bæring". USPSA er vel omtrent som IPSC?

Ikke at IDPA er så forferdelig ulikt, men her er det mer "vanlige" hylstre o.l. som jeg har sett iallefall. Syns det også ser morsomt ut.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Prøv og unngå Blade Tech, den peker rett inn i låret ditt. Om du trekker rett så er den lovlig idag, men det var et forslag på siste mulighet for regelverk revisjon som ville gjort denne og flere andre hylstre ulovlig. Dette forslaget gikk ikke gjennom denne gangen.

 

Double alpha sitt hylster er skinnkledd = tar bedre vare på finish på våpenet. Pvas.no er forhandler.

Link to comment
Share on other sites

Forstår meg ikke helt på PVAS sine sider, når jeg velger varians CZ SP-01 og høyrehendt, så koster den 590. Når jeg velger low- eller high-ride, så koster den 690? Jeg får heller ikke lov til å IKKE velge high/low.

 

Det er forøvrig svært mye rimeligere enn hos Winge, så tror det blir en bestilling fra PVAS om kort tid.

Liker også som du nevner, Think!, semsket skinn på innsiden.

Link to comment
Share on other sites

Der kan du se. USPSA var det vel da, går i surr med forkortelsene til tider. Ingen som skyter det fast i Norge, altså?

 

Er IDPA jeg har sett på, og der er det vel noe regler med "skjult bæring". USPSA er vel omtrent som IPSC?

Ikke at IDPA er så forferdelig ulikt, men her er det mer "vanlige" hylstre o.l. som jeg har sett iallefall. Syns det også ser morsomt ut.

 

USPSA er ca som IPSC ja.. større skiver med hodeboks og litt forskjeller på regler rundt våpen sett i grove trekk.

 

er ikke ett forbund for USPSA i norge. blir det nok heller ikke da skiver er av "upolitisk standard".

 

Men enkelt klubber er USPSA medlemmer. For eksempel OKTS.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...