Jump to content

Forslag til kjøp av 9mm til felt og ppc..


Sig1983

Recommended Posts

Sitter litt fast med å bestemme meg for 9mm til felt og ppc.. har sett på Pardini gt45 og litt på Glock 34 gen4.

Men blir fortsatt ikke klok på hva som er et godt valg:S

Kunne trenge noen synspunkt og erfaringer med disse våpnene og kanskje forslag til noen andre våpen som er kjent for god presisjon =)...

Link to comment
Share on other sites

De to pistolene du nevner er begge gode våpen til sitt bruk, men svært forskjellige. Når du tenker felt og PPC

kan du glemme Glock med en gang. Den blir for lett og avtrekket vil aldri komme i nærheten av feks en Pardini. Har hatt Glock 34 selv, modifisert med lengre pipe og lodd, tunet avtrekk og Bomarsikter.

Er ingen Pardinimann selv, men det er ett toppvåpen direkte fra esken. Ellers så finns det jo mange pistoler som kan duge,STI har flere 1911 modeller som er bra og Sig Sauer har 226 x-six(supert våpen) Tanfoglio GoldMatch,Limited osv. Om penger ikke betyr så mye og tålmodigheten er stor har jo Les Baer noen smykker av 1911 pistoler med 11/2" garanti på 50yard.

Bestem deg hvor mye penger du kan bruke, og bestem deg utifra det.

Link to comment
Share on other sites

Takk for forslagene =) budsjettet mitt ligger vel rundt 7000kr tenker jeg..men maks 10.000kr.

sett litt på STI Sparta men er skeptisk til å kjøpe noe som jeg ikke har prøvd.. eneste jeg har prøvd er Pardini og den likte jeg rimelig godt=)

men jeg venter å ser litt etter brukt pardini på nettet isåfall..

 

Men må bare komme med flere innspill=) setter stor pris på linker til norske forhandlere også =)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...